Wednesday, August 19, 2009

bye bye BKB 5124

apakah BKB5124 itu??

itu adalah moto cik abg ai yg we ols beli setahun lepas.. we ols dh berjaya menjualkan nyer wpun cik abg ai rasa sgt sedih.. hari ni owner baru dh dtg ambik moto tu.. sedih jgk la aku tgk.. sbb aku yg melepaskan dia pegi.. huk huk huk..

hari tu kan aku ada iklankan moto tu utk dijual kt blog aku ni.. ada jgk la sambutan... ada la bbrp org yg bertanya.. tp x serius la pulak nk membeli.. lps tu, aku terus jer iklan kt dlm www.mudah.com.my ... terus la ada beberapa org call & serius nk tgk.. dan terus booking nk ambik..

ni pun ada konflik sikit la.. sbb lps pembeli 1 dh dtg tgk moto dan terus confirm nak.. pembeli 2 dtg nk tgk.. dan terus nk ambik jgk.. siap dh bwk cash tu.. aduhaiii... kesian lak kt abg tu.. dh la agak jauh dia dtg.. dr rawang.. dgn penuh hampa.. ktorg terpaksa bgtau dia.. dh ada org booking.. dia lak lewat bbrp puluh minit jer... x dpt la ktorg memenuhi impian abg pembeli 2 yg berhajat nk bg moto tu kt wife dia..

dan akhirnya hari ni.. moto tu dh bertukar owner.. dr cik abg ai.. kepada pembeli 1.. harap2 pembeli 1 berpuas hati la dgn keadaan moto tu.. mmg xde mslh pun.. baru 1 thn guna.. cuma mileage agak tinggi la sbb cik abg ai ulang alik g keje kt KL kan.. sbb tu la agak tinggi..

ok lah korg.. itu je aku nk story mlm ni.. lately, mood ambik gmbr agak malas.. sbb tu x de entry bergmbr.. huhu..

No comments: