Instagram

Wednesday, May 31, 2006

our 3rd anniversary on 31st May


we're celebrating our 3rd anniversary at my hometown, perlis... dh 3 thn la kawin.. cepat nya kan.. rasa cam semlm jer baru jd husband & wife...
alhamdulillah.... sampai ketika ni, kitorang bahagia... seronok sangat bila dpt hidup bersama ni..

dlm usia 3 thn perkahwinan, kitorg dh ada umah sendiri.. dan kereta sendiri... cuma anak jer blum ada rezeki lg... insyaAllah, akan diusahakan lagi...



anyway, abang... ayang berbangga dan bertuah dapat jadi isteri abang... abang adalah seorang suami yg amat penyayang.. dan amat romantik... walaupun, kita masih belum ada anak sebagai tanda pengikat kasih, tapi abang tetap mengasihi & menyayangi ayang masih macam dulu.. ayang masih lagi terbayang-bayang di saat pertama kali kita bertemu... mmg x sangka yg abang lah yg akan jadi teman hidup ayang.. abang, i luv u so much...

Sunday, May 28, 2006

balik kampung....

semalam & hari ni aku keja... sbb nye... stat esok(isnin) aku cuti... seminggu beb... nk blk kpg aku kt perlis.... x sabar rasa nya... kalo boleh mlm ni jugak nk shoot blk... lps tgk konsert AF4 prelude.. tp apakan daya... pg esok hubby kena keja plak... so, maybe kitorg bertolak tghari @ petang esok la... x sabar nk jumpa anak sedara aku ni... najihah & izzati... rindu nyer.......

so, selama aku kat kampung... kalo sempat ber internet.. bleh la update blog ni.. kalo x sempat.. biasa la...bila dh blk kpg tu.. mcm cepat je masa berlalu.... so, tunggu lps blk ke kl semula la... hopefully balik kl on 4/6...

ok la kengkwn.... hingga ketemu lg di lain masa.... wassalam...

Wednesday, May 10, 2006

tgh bz gilos...

this week mmg masa yg paling tight utk team aku nk siapkan our prototype and top priority item... mmg selalu balik lambat.... tido pun dah x cukup.... umah pun x sempat nk kemas... weekend pun luangkan masa utk keja.... x sempat nk foya2... adoi... dugaan keja.... hopefully, after preview prototype... sumernye akan jadi mcm biasa semula... dh rasa cam hidup x normal sekarang ni... mujur la ada hubby yg memahami... n also come to my ofis to help me whatever i ask him to do.... thank you abang.... luv u so much...

ok guys... i'll be back soon... wait until i have time to edit /change my blog template.... come with a new face... chiow..