Monday, June 22, 2009

klinik pergigian rohaya, kota damansara

hari ni.. dgn gesaan & peringatan aku.. akhirnya we ols ke klinik gigi utk membuat apa2 yg patut dgn gigi cik abg ai tu.. actually, byk mslh nya.. tp buat la apa2 dulu yg patut.. supaya kesengsaraan kesakitan tu akan mula berkurang & menghilang.. sbb nyer tekanan sakit tu turut tempias kena pada aku.. x sanggup lg aku menahan.. eh!! cam aku lak yg sakit gigi kan..

cik abg ai tgh menunggu giliran di panggil ke bilik dentist.. kedengaran bunyi mesin2 gigi masa dlm klinik ni.. menambah ngilu rasa di gigi..


cik abg ai dh dipanggil ke bilik dentist .. inilah doctornya.. gud luck abg... jgn nangis ok.. hope all goes well.. :D


cik abg ai dh siap dicabut giginya.. sian.. dh ilang 1 gigi.. cik abg ai citer.. masa doc nk cabut gigi dia.. smpi tergoyang2 kepala dia.. sekali bius masih sakit.. sampai kuar air mata.. pastu, doc bius lg.. smpi 4 kali kot.. baru la x sakit.. baru la leh cabut.. alhamdulillah, selamat dicabut dgn jayanya..


4 comments:

ena said...

heheh...zura, aku faham perasaan org yg berada di sekeliling org yg sakit gigi....sakit hati buatnyerrr...:p

Mazatul azura said...

Men are like that.. Kalu kita tak berkeras utk take action, depa buat tak tau ja... Bila sakit kita pun kene tempiasnyer... Sian Awie.. dah hilang satu gigi... hehehhe

Aizura said...

ena.. tu lah yg aku rasa.. lg teruk rasa dr tekanan keja.. huhu..

cik mai.. tu la awie ni, kena gesa2 baru jalan.. hilang gigi xpa.. jgn ilang kesabaran ai ni.. hihi

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

sakit gigi & m'cabut gigi adalah xbesh! serious! xtipu! hu3..