Saturday, January 09, 2010

cadar baru

hari jumaat lps la ni.. kt jusco queensbay, penang.. terasa nk menshoppingkan diri sbb last day of 2009.. mana la tau ada sale giler2 ker kan.. mencuba nasib jer lah..
at last, terbeli lah cadar baru yg dh lama sbnrnya teringin nk beli comforter set.. tp memandangkan umah xde ekon.. n aku ni bkn jenis yg pakai selimut.. so, mls la nk beli kan.. skrg pun umah xde ekon gk.. tp sajer lak gatal nk beli gak..

aku beli yg silk.. sedap aaa.. nyenyak we ols tido ok.. cik abg ai pun suker.. (itu yg penting.. hehe)



masa beli harga nyer adalah rm179.++.. slps diskaun ler ni.. xtau la murah ke idak.. janji puas hati aku dh shopping wpun hanya 1 set cadar + comforter.. hihi..

gambar kt atas tu gmbr dlm bilik umah sewa aku yg baru kt kulim ni.. nnt biler2 aku update gmbr umah sewa aku ni lak ehh.. tungguuu..

No comments: