Tuesday, January 11, 2011

Popia Simpul Kasih

mengambil keberkatan dengan tarikh 11/1/11.. 
aku nak mengiklankan produk pertama buatan sendiri aku.. :)

POPIA SIMPUL KASIH

Alhamdulillah.. akhir nya terhasil.. 
setelah lama jugak berhajat nak buat.. minat sebenar nya ni.. cam best jer buat dia.. :)
kalo korang ada baca entry aku yg ni.. akhirnya, hari ni aku dah berjaya merealisasikan impian aku.. 

produk ini adalah salah satu hasil keluaran dari ibu mertua saya.. 
tapi buat masa sekarang ibu mertua saya berhenti dari membuat popia ini.. 
disebabkan pembuatan nya mengambil masa yg lama dan agak remeh.. 
dan sekarang ini ibu mertua saya fokus kepada pembuatan kerepek2 lain.. 
dan saya secara sambilan, cuba menghasilkan produk ini hasil tunjuk ajar ibu mertua ku.. :)



buat masa sekarang ni, hanya satu jenis packaging yang disediakan.. 
bekas ni berukuran 7.5 in x 7.5 in x 3.5 in (tinggi)
dan isi kandungan popia simpul kasih adalah 600 gm tidak termasuk berat bekas..

harga yang ditawarkan untuk 1 bekas ini adalah RM20 sahaja..


harga di atas tidak termasuk dengan kos penghantaran menggunakan pos..
penghantaran by hand / percuma adalah di sekitar Kulim / Penang sahaja.. 
lain-lain kawasan yang berdekatan, boleh dibincangkan.. :)

kepada yang berminat, boleh hubungi saya di alamat email shaqura@gmail.com

produk ini bukan lah ready stock.. bila ada order, baru buat.. 
untuk menjamin kesedapan dan kesegaran nya.. :)
tempoh masa mengikut berapa banyak order yg diminta..

insyaAllah di masa akan datang, akan ada lagi produk2 tambahan yang bakal diiklankan..
produk2 hasil air tangan ku sendiri.. 


6 comments:

Fieza79 said...

ohh senang la nanti kalau nk oder ni...

Aizura said...

boleh fieza, takder hal.. free delivery.. :D

tuty noordin said...

uish boleh try ni.. cik zura nak balik perlis bila.. nak order sebekas boleh ka? :)

Aizura said...

boleh2.. nanti kami nak balik perlis, kami habaq na.. mungkin 2 minggu lg kot blk.. :)

.: Ain aka Ibu Qaisara.. :. said...

alhamdulillah..dah banyak tempahan nampaknya..chaiyookk kak! :) tahniah! :)

Aizura said...

ain, ada la sikit2.. permulaan yg bagus jugak la.. :)
nanti akak bwk sampel hari sabtu ni yer..
biler ain bertolak dr S.A?