Instagram

Tuesday, January 16, 2007

INVITATION

Assalamualaikum,

Kepada kengkawan semua, anda dijemput hadir ke majlis house warming kami pada 21 Januari 2007. Waktu kehadiran adalah mengikut waktu yg telah saya emailkan. Ini adalah disebabkan kami terpaksa bahagikan masa kehadiran jemputan2 kerana rumah x berapa besar, kalau ramai2 dtg serentak nnt dikhuatiri x muat rumah & x sempat nk melayan semua tetamu.

Sekian, terima kasih.

Friday, January 05, 2007

saat-saat membosankan..

dh 2 minggu internet lembab sgt... aku pun jd xde mood nk buat keja.. dh la mmg ada faktor2 yg menyebabkan aku xde semangat nk keja.... ditambah pulak dgn keadaan internet yg mcm ni.. boring sgt..

dh lama x update blog... gmbr kt fotopages pun dh lama x upload.. semua ni gara2 internet yg lembab.. nk upload gmbr pun.. asyik kuar error page jer... so, x payah la aku nk menyusahkan hidup aku nk berusaha nk upload gmbr2 tu...

planning for this weekend... esok kemungkinan besar nk cat umah.. cat sket jer.. xde la keseluruhan umah.. ahad pulak ada bowling tournament antara 313 team & Celcom team.. dh lama gk x berbowling ni.. sure nnt asyik masuk longkang jer...

ok la.. selamat bercuti yer.. n belum terlambat nk ucapkan Selamat Tahun Baru 2007... apa azam aku tahun ni aaa.. nk kuruskan badan & nk peknen... doakan aku yer...