Instagram

Monday, March 07, 2005

honeymoon di cameron highland..

hari ni dah masuk isnin..mls nyer nak wat keje...masih terbayang2 saat2 bershopping, bergambar, berdua2an di cameron highland 2 hari lepas...best nyer..

musim2 panas ni mmg la sgt sesuai pi ker tmpt2 sejuk cam tu..walaupun matahari memancar di bumi cameron highland...tp x terasa panas pun...sejuk jer...alangkah best nyer kalo cuaca kt KL ni cam kt cameron highland..

aku & hubby bersama2 dgn aizan(my best fren) & hubby pegi honeymoon sakan ler kt cameron highland...kitorg stay kt CASA DE LA ROSA HOTEL...best aa..mujur ler x dpt hotel kt tgh2 town brinchang (tmpt kitorg shopping sakan ni)..hotel ni berdpn ngan padang golf (public course)..sapa2 pun boleh pi main golf kt sini..kitorg main golf kt bilik jer...hehehhe.. pastu hotel ni dah dkt ngan TANAH RATA...

makanan kt cameron highland ni pun murah2 la...harga nyer mmg reasonable...kalo nak save bajet..jgn ler mkn kt hotel..mahal la..kt gerai2 mmg murah2...

hari pertama kitorg sampai...kitorg jln2 jer..pas tu ambik2 gambar...pegi strawberry farm, ladang teh, ladang bunga, ladang madu lebah..mcm2 la... then, hari kedua lps check out hotel..baru ler kitorg meneruskan aktiviti bershopping...mmg best la..sayur, bunga, strawberry..mmg murah2....mmg puas hati la...dah la sumer nyer fresh lg..sampai penuh boot keta...dah jd mcm lori sayur plak..hahahah...aizan pun shopping sakan gak...minah ni kalo dah bleh shopping mmg dah x ingat dunia...hehheh..jgn mare yer...

gambar2 saat bahagia kitorg di cameron highland..aku akan upload esok...tungguuuu...

No comments: