Friday, February 10, 2006

i'm signing off today...

sedih jugak sebenarnya aku nk buat keputusan ni...tp apa boleh buat...terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata, memang x boleh nk buat apa2 dah.. 2 minggu aku pikirkan dan aku buat solat istiqharah...utk dpt petunjuk yg mana satu jalan yg benar yg harus aku ikut...at last, this is my decision...terpaksa meninggalkan my current company sekarang..meninggalkan team members aku yg very close dgn aku...walaupun baru 4 bulan aku di sini...tp aku rasa mcm dh lama berkawan dgn diorg...mmg rasa sedih sgt...tp apa nk buat...ini adalah keputusan aku...n hope they will respect my decision....
aku harap perjalanan karier aku selepas ini akan lebih cerah...dan harap keputusan yg aku ambil hari ni...akan memberi aku peluang cerah utk masa depan aku dan family....
to all my 'ex-team members'....i love all of you...hope we can still keep in touch...and do our gossip2 thing...hehehhehe...for sure i will miss it...

No comments: