Instagram

Saturday, March 04, 2006

kes ragut..

hari ni aku online kt office hubby aku...teman kan dia buat keja...cam ni la aku...kalo dia kena keja...aku ikut je la...abih..boring jer dok kt umah...sorang2 pulak tu...

tadi dapat bad news dari my clik, ana...kesian dia..eksiden...sbb kena ragut....mujur la kejadian berlaku kat kampung dia..kalo jd kt kl...kesian aa...nnt xde org nk tolong pulak...mujur la dkt ngan family....bila dpt tau berita dia...aku teringat jugak kejadian ragut yg jadi kt aku...tp xde la sampai eksiden....syukur alhamdulillah...tapi yg leceh nya..nk kena gi buat ic...lesen...atm card... mcm2 la...mmg leceh sgt...

heran btul aku ngan org yg meragut ni...x kesian kt org yg kena ragut ker...mungkin si peragut ni..geng2 mat pit...sbb dh terdesak sgt xde duit...itu je la keja yg diorg boleh buat...

apa2 pun ana...hope cepat sembuh la...n recover parut tu cepat2...nnt turun saham..hehehe...

No comments: