Instagram

Thursday, March 08, 2007

boring...



sejak akhir2 ni boring sangat dengan kerja ni.. masuk keja... asyik pikir bila nk balik ni.. bosan keja.. bosan nk browse internet.. semua nya bosan.. mungkin aku dh xder apa2 sebab yg boleh aku jadikan sebagai satu semangat utk aku bekerja.. apa yg aku nk sebenarnya.. mungkin sesuatu yg baru.. sesuatu yg berbeza... sesuatu yg boleh menaikkan semangat aku.. sesuatu yg dpt menceriakan hidup aku..

bila di rumah.. aku bahagia bersama seorang insan yg bergelar suami.. bahagia sgt wpun kami dh hampir 4 tahun hidup berdua.. tanpa kehadiran insan yg bernama anak.. kami redha dengan ketentuan Allah.. mungkin kami belum ada rezeki utk menimang cahaya mata.. apa yg boleh kami lakukan.. hanyalah berusaha seadanya dan memohon doa dari Allah s.w.t supaya hidup kami dilengkapi dengan tangisan bayi... buat masa sekarang kami masih bahagia berdua.. mcm2 aktiviti boleh kami lakukan berdua.. ye la.. mcm org selalu ckp.. sementara berdua ni.. boleh la nk enjoy & honeymoon.. aku masih blum jemu wpun kami masih berdua.. biar lah apa org ckp.. apa org nk tanya.. telinga aku dh lali.. mulut aku dh penat nk menjawab.. yg penting kami bahagia.. kami gembira..

berbalik pasal kerja.. mcm2 perkara yg boleh membuatkan aku berasa sangat bosan.. sangat jemu.. sangat malas... keadaan sekeliling yg kadang2 membuatkan aku terasa mual.. bila ada manusia2 yg suka menyibuk hal org.. bila ada manusia2 yg tak pernah pikir hal susah senang org lain.. asyik jaga periuk nasik sendiri saja.. kadang2 aku x paham la dgn perangai org.. diorg x pikir ker mcmana yg aku pikir... ye la.. nama pun manusia... rambut sama hitam.. hati lain2.. oleh sebab itu, aku perlu mencari jalan supaya hidup aku lebih bermakna, lebih bahagia, lebih ceria...

lastly, buat suami terchenta...
abg, ayg sayang abg sampai bila2.. hanya abg lah tempat ayg mengadu, tempat ayg bercerita, tempat ayg melepas geram.. segala2nya pada abg.. abg jgn jelak dgn sikap ayg mcm ni.. ayg tau.. ayg selalu marah2 kt abg.. selalu ckp kuat2 kt abg.. tp abg sabar jer.. abg terima jer apa yg ayg ckp.. abg xde marah2 ayg pun.. xde nk tengking2 ayg pun... ayg syg sgt ngan abg...

.. cukup dulu buat ari ni.. utk menghilangkan kebosanan ku ..

No comments: