Tuesday, May 08, 2007

new working life..

hari ni dh masuk hari ke-4 aku berkhidmat kt company baru... aku kena based kt site.. dkt jer.. kt PPUM.. mujur la dkt.. kalo jauh... parah gk la aku.. nk support duit minyak keta.. hari2 took about half an hour nk smpi ker PPUM.. not bad la.. now, 7.30pg dh kuar umah.. if not, aku x dpt la nk smpi cepat... kena jaga disiplin.. for this week, I have assigned to do a functional testing.. aku dlm proses mempelajari & mendalami berkenaan system yg di implement kt PPUM ni.. actually, aku kurg suka stay kt a place named hospital.. paham2 jer la kan.. nnt tgk org luka2 la.. apa2 la.. adoi... tp terpaksa la kan... dh nama nyer keja.. I hv to close my eyes.. ihihihi..

mata aku dh ngantuk sebenarnyer ni.. tp tiba2 teringin la nk blogging.. ok la.. till meet then.. I hv to sleep.. tomorrow nk bgn awal lak.. nk iron baju aku & hubby.. see ya..

2 comments:

the enigmatic syaf said...

uihs... tukar keja baru lagi tu. All the best zura.

Aizura said...

biasa la... nk cr yg btul2 puas hati mental & fizikal... hihihi..