Instagram

Tuesday, April 09, 2013

What I Keek??

ramai ke yg terjebak dengan Keek ni?
aku ramai follow artis2 lah.. best jugak tengok diorg berKeek..
pastu, ada follow a few bloggers.. dapat la dengar suara2 diorg ni..
selama ni dok baca jer luahan hati melalui penulisan..
skrg boleh pulak dengar suara.. hihi..

ni sajer nk share apa yg aku Keek..
semua nya Keek pasal Sadiq jer lah..
cuma video aku boleh dikatakan gelap..
sebab tak boleh nak bukak lampu flash kat henpon..
nanti si Sadiq tu sibuk  nak ambik henpon aku kalau dia nampak lampu flash tu..
so, tak dapat nk merakam video dia dok main main tu..

jom enjoy my Keek..

Sadiq skrang ni suka sangat pi berdiri depan tv.. bila ada rancangan yg dia suka, laju je dia pegi berdiri kat depan tv sambil membebel.. tengok la ni..




Apr 6, 2013 | keek him again... by aizura on Keek.com



jom kita berKeek.. hihi..

 

No comments: