Instagram

Friday, January 28, 2005

mood baik ni..

hari ni aku sampai ofis awal..mmg dah 2,3 hari aku asyik tensen jer..sbb jln asyik jem jer...penat btul aku..padahal sepatutnyer 15 minit jer aku dah bleh sampai dpn ofis... sekali hari rabu lps...aku ambik masa 1 jam utk sampai ofis...geram btul..naper la byk sgt kereta yg berduyun2 kt jln...kuar tol jer...mesti jem..nak lalu jln lama pun..mmg jem gak..sbb kena lalu dpn sekolah..of coz ler jem giler kt situ..lgpun jln kecik..aku pun dah xder alternatif lain lg nak lalu mana..melainkan kena la berkorban bgn awal & kuar b4 pukul 8 dr umah...hari ni..aku ambik masa 20 minit utk sampai ofis..sbb nyer kuar jer dr tol damansara baru jer nak stat jem...so, aku masih sempat cilok2 lg la...

tp yg suey nyer..pg2 lg dah kena tegor ngan 'gagak hitam' sbb aku nak kuar mkn ngan ofismate aku ramai2...padahal masa tu baru kol 8.30 pg...mmg masa yg sepatutnyer utk kitorg kuar mkn...ntah apa2 ntah..buat tu salah..buat ni salah..tu yg aku bengang tu..

ok la..nak sambung wat kejer plak..chiow..

No comments: