Monday, January 03, 2005

naper cam xde mood jer ni...

xtau la naper sejak akhir2 ni cam boring jer dtg kejer...boring..malas..sumer ada.. ari ni nak kata ngantuk..xde la sgt..biasa jer la..cuma boring jer yg bertakhta di kepala otak aku skrg ni...

kalo korg nak tgk gambar2 digicam aku yg baru jer aku upload masuk ker link gambar kt sebelah tu.. pepandai ler korg carik yer..susah benar aku nak upload gambar..asyik ada error jer line internet ni..lembab plak tu...eee...tension aku dibuat nyer...

pg td aku dok engage ngan mak aku...pas tu kan..mak aku ada bg 1 nasihat yg x penah aku terpikir sejak kejadian tsunami ni...mak aku pesan..buat masa skrg ni..jgn mkn ikan @ makanan laut...sbb takut keracunan @ terkena jangkitan virus..sbb byk mayat2 yg blum ditemui di laut sana...dan yg dah reput...lgpun mmg dah ada berita psl virus yg tersebar dr mknan laut skrg ni..bahaya gak tu..so, better korg semua pun berhati2 jugak la.. mujur gak mak aku bgtau..kalo x aku pun x terpikir psl tu...

so, ok la..aku nak sambung meng explore khazanah2 kt internet ni..kot2 la ada yg boleh menghilangkan boring aku...chiow..

No comments: