Instagram

Wednesday, April 05, 2006

mata ku sakit la..

stat semlm lg mata aku ni dah rasa sengal2...mcm nk jd ketumbit jer... aku risau jer sebab penyakit gatal2 aku ni... dh melarat ke mata plak...

pg2 subuh ari ni...bila aku bangun tido jer...aku rasa sakit sgt mata aku ni... tgk kt cermin... dh mcm bengkak sikit...pas tu...merah je kulit luar mata tu... xtau la nk ketumbit ker apa ker... sbb blum nampak apa2 benjolan...

tp ari ni still dtg ofis...sbb pikir kan keja yg byk nk kena buat ni... nk mengejar dateline... tp rasa cam kurang selesa la... sbb rasa cam bukaan mata aku jd kecik...

hopefully, ok la nnt...badan pun rasa cam x berapa nk sihat jer ni... x tau la kenapa... hubby dh kena batuk2 & selesema... takut terjangkit plak nnt...

ok la...nk stat buat keja ni... dh 3 hari aku masuk keja lambat... isnin - on d way back from jengka... selasa - tayar keta pancit plak... today - gi kedai tayar utk ganti tayar pancit tu.. sbb semlm kedai yg aku biasa pegi tu... x bukak plak...so, pegi ari ni je la...

ok geng... happy working..

No comments: