Saturday, July 07, 2007

07-07-07

such a beautiful number of date for today.... aku baru jer bgn pkl 7.30 td... terus kejut abg... mintak tolong g kedai (mlm td dh bgtau awal2 dh..huhu).. nk beli santan, daun pisang, keledek... preparation nk buat pulut udang (bahasa perlis tau) & cucur badak... aku dh wat inti mlm td.. 1st time buat tau... menjadi.. sedap... mcm mak aku wat.. huhuhu...
sure pelik naper aku rajin lak pg ni.. mcm2 benda nk wat... sebenarnyer tghari ni ktorg nk bertolak ke PD... sekali dgn team AnakPerlis... we will celebrate 2 couples anniversary... best2.. dh lama x g bercuti.. sekali sekala best gk g ramai2 cam ni.. we plan to make BBQ tonite...
kirah baru lps call.. dia dh g psr borong, selayang.. kesian dia mengheret brg sorg2.. abg husni x boleh nk teman plak today... go kirah.. go kirah... now, she's on d way come to my house... byk benda nk kena wat lg ni.. nk marinate daging... nk wat sate... pergh... layan beb... perut den dh bunyi2 ni...
ok la.. continue soon... abg dh blk tu...

2 comments:

Sya-Hanim Husni said...

Terharunya aku....cik zura kredit kt aku pi merket sorg2

the enigmatic syaf said...

zura ur tagged! salam sayang.