Wednesday, November 21, 2007

catatan hari ini..

lps setel UAT for DKOOP isnin lps... semlm aku berehat sehari kt umah.. langsung x tgk psl hal keja.. dok umah tgk tv sambil browsing internet la.. ari ni aku g ofis.. tp still xde mood sgt nk buat keja.. buat sket jer.. pastu dok sembang2 & browsing internet... skrg ni aku dh kat umah.. baru jer smpi dr ofis.. terus g dapur.. kuarkan daging & sotong dr freeze.. kena unfreeze dulu la psl dh beku... hihi.. plan mlm ni nk masak mihun goreng jer... abg x blk lg.. ari ni dia lmbt sket blk.. psl ada meeting plak.. xper la.. aku pun x msk lg.. aku lg suka kalo by the time dia smpi umah.. aku dh setel msk.. so, concentratekan masa utk layan dia jer.. smbil layan tgk tv jer... bleh rehat2..

2,3 minggu lps mmg quite bz.. sbb nk setelkan module DKOOP.. last weekend ktorg berkampung la kt ofis.. mensetelkan semua nya.. Alhamdulillah siap la jgk.. walaupun masa UAT tu user yg attend mcm byk hal gk la.. very particular.. xper la.. sbb diorg user kan.. ktorg vendor kan... kena la follow.. so, maybe dlm 2 minggu lg akan ada re-uat... hopefully, semuanyer berjln lancar... module yg aku involve ni akan digunakan oleh koperasi seluruh Malaysia.. kalo berjaya.. mmg best la...

ok lah.. aku nk g mandi ni... jap g nk msk lak.. kang kelaparan la cik abg aku blk jap g.. see ya...

No comments: