Friday, January 18, 2008

kebosanan

saat dan ketika ini aku berada di ofis... xde sapa2 pun kt dlm ofis ni melainkan aku sorg2 jer... sejak staff company dh berpecah dua (coz we separate into 2 teams and different office location, bussiness & technology team).. suasana kt ofis semakin lengang.. ari ni lak ramai lak yg bercuti.. kalo ada keta ni aku dh blk dh.. working from home lg best.. tp disbbkan ari ni hubby bwk keta lak.. g putrajaya.. so, i hv to wait for him until petang la.. ntah2 kol 7++ baru dia smpi kt ofis aku.. uuuwaaaa..... bosan nya... bkn xde keje.. cuma xde mood..

semenjak dua menjak ni mmg mood aku dh berubah sebenarnyer... hati aku dh smpi kt perlis dh.. rindu sgt.. dh lama sgt x blk.. last blk masa merdeka day last year.. dua kali raya(puasa & haji) x balik.. rindu saat2 dok bergosip2 dgn mak aku.. saat bermain2 dgn anak2 sedara aku.. g mkn2 1 family.. best nya.. hopefully plan nk balik masa cuti chinese new year akan berjalan lancar... from my side, aku dh plan my job.. can be settle b4 my holiday.. cuma risau skrg ni.. on my hubby side, hari2 ingatkan dia psl cuti.. sbb aku xnk kecewa tau kalo x jd blk perlis... sedih nnt... sob..sob.. we plan ambik cuti on 4,5,6 feb.. kalo dikira2.. seminggu lebih jgk la aku akan berada di perlis.. best2..

No comments: