Instagram

Friday, April 04, 2008

awal..

hari ni aku dh sampai ofis kol 8.19 pagi.. awal aku smpi ari ni.. heheh.. kalo bg org lain biasa la kan... but for me.. bdk2 ni tgk --> cam pelik jer kak zura datang awal ni....
actually, ari ni hubby nk guna keta g putrajaya.. last minutes call for meeting.. aku selalu nya mmg dh plan hari apa yg aku nk dtg ofis & guna kereta (nk buat cemana, ada 1 keta jer.. terpaksa berebut2 la.. :D).. so, hubby antar aku dtg ofis dulu.. then, dia teruskan perjalanan ke putrajaya.. dtg awal2 ni rasa mengantuk lak.. td pun liat nyer nk bangun pagi2... hehe.. teruk betul ler aku ni..
this weekend, me & hubby plan nk cat rumah.. tp cat x beli lg ni.. plan nyer esok nk mengecat.. hari ahad ada games bowling dgn my UM's frens..
esok bila ktorg mengecat.. I try to capture some photos of us while mengecat.. hehehe.. sajer tgk cat yg dh ada tu cam dh kotor2 sket.. sbb tu nk cat balik..
ok lah.. wait for my next entry soon... chow..

No comments: