Tuesday, November 30, 2004

mimpi....

kenyangnye perut aku..pg td dah pekena roti tampal & teh o limau suam (fav bfast)..then, ada plak ofismate aku bwk makaroni & spageti..ada kuih muih lg..wahh..kenyang btul.. kalo cam ni x lunch pun ok dah ni...save bajet..hehe..

ni nak citer psl mskan aku mlm td..mlm td aku masak ikan pari rebus cicah ngan sambal belacan...then, ayam masak black pepper..pas tu..sayur campur (bunga kobis,carrot,daging burger)..hubby ckp ni resipi terbaru aku...heheh..yg best nyer...hubby mkn byk..tu yg buat kan aku bersemangat nak msk utk dia...puas hati tgk hubby mkn mskan aku wpun x sesedap mana...

apsal aku letak title mimpi aa...oo..baru ingat..mlm td masa aku tido..aku mimpi aku tgh main bola jaring..tp pakai guli..as usual, aku main as GS (goal shooter)..berkali2 aku shoot..tp tetap x masuk..wpun pakai guli..penat btul aku..sampai biler aku tersedar dr mimpi..basah baju aku dgn peluh...tgk2 kt sebelah..hubby tido dgn nyenyak nyer..siap berselimut lg..aku ni berpeluh2..hehehehe..kelakar btul..tu la..nak masuk tido x cuci kaki.. sape suruh..kan dah mimpi yg bukan2..

No comments: