Friday, November 26, 2004

yea..yea..dah jumaat

hari ni dah jumaat..best nyer..esok cuti..mmg masa yg aku nanti2kan..hehe..

pg ni...again..aku breakfast..mkn roti tampal..mmm..sedap nyer..kepada sesapa yg nak tau resipi roti tampal aku..bleh emel kt aku yer...ahaks..
hari ni aku & 2 org ofismate aku..sanggup berjln lalu jln jauh..semata2 takut bertembung ngan 'bini bos' kitorg..nnt kantoi sbb kuar bfast kol 9...nnt kecoh jer 1 ofis..tp apa2 hal pun..puas hati sbb dah dpt mkn roti tampal & teh o limau suam...kitorg ni dah kena 'mandram' ngan kedai mkn tu gamak nyer...hari2 mesti dok teringat roti tampal & dal sambal dia...fuhhh..mengalir air liur ni..

wah..sekarang ni dah kol 11.30 la..cepat nye masa berlalu hari ni..kejap lg kol 12.15 dah rehat...nak mkn ape ye lunch nnt...mmm...no idea la..lgpun perut masih kenyang..tp kalo x mkn nnt lapor plak ptg nnt..

ok la korg..nnt aku upload gambar kengkwn ku yg budiman kt blog aku ni...atas permintaan bakal ibu kita...puan siti fara..nnt kan kemunculan gambar2 korg yg konon2 cun tu yer..

chow cin chow...

No comments: