Thursday, July 09, 2009

berpoya2 di hari rabu

ari ni awal aku kuar dr skm.. kol 5 dh chow.. sbb nyer.. aku nk menyinggah kt cineleisure dsara.. nk membeli tiket wayang transformers... dh brp kali cubaan ktorg nk menonton citer ni.. asyik x kesampaian jer.. but kali ni.. aku berjaya mendptkan tiket utk tygn kol 8.30 mlm.. yahooo...

lps jer beli tiket.. nk terus blk la ni... dgn tujuan nk berehat jap.. mandi, solat & bersiap.. tp tiba2 mata tertancap kt 1 booth yg jual2 handbag.. yg murah tu jer larr... aku skrg ni terbekenan ngan handbag yg corak2 stripe.. kebetulan lak ari tu nmpk aizan pakai kan... tp dia punyer brand liz clairborne (btul ker spelling aku ni??)... mahal laaa.. so far.. aku xde peruntukan lg la nk beli handbag mahal.. x smpi seru lg kot.. sbb nyer.. aku cepat jemu dgn 1-1 handbag.. suka byk2.. leh tukar.. so, kalo beli yg mahal cam kena invest utk 1 handbag utk 1 masa jer.. (my prinsip jer la ni.. lain org lain cara.. mana tau 1 hari aku akan terjebak gk.. hehehe)

so, setelah ditelek2.. aku berjaya la membeli sebijik handbag.. yg aku suka warna nyer.. harga dia ltk situ RM49.90.. aku mintak kurg.. dpt ler RM40... ok laaa...

cik abg ai blk jer.. terus la aku menayang2 handbag baru aku.. biasa laa.. nk mintak restu.. hihihi.. wpun guna duit sendiri.. tp kdg2.. cam nk bgtau gk kt cik abg ai.. supaya dia alert apa yg aku beli.. hihihi.. ntah pa pe laaa..

lps solat maghrib, we ols pun kuar la g tgk wyg.. x smpt nk mkn pa pe.. beli je chicken burger & nugget kt counter kt wyg tu.. utk mkn masa nonton...

kejadian yg berlaku masa tgh layan movie ni.. tgh2 citer tiba2 jer screen blank.. n kuar lagu2 lak.. ada la 5 minit.. adeessss.. spoil btul.. tgh sedap layan ni.. lg 1 lak.. ada la pulak org yg nonton sekali angkut anak kecik masuk dlm cinema.. dh la citer tu bunyi gedegang kan.. bdk kecik mlm2 ni sure la ada yg tido.. mesti la tekejut2 kan.. pastu, mula la nangis2 sumer.. agak mengganggu konsentrasi laa.. bkn nyer aku nk protes ke apa.. nk ckp lebih2 pun aku bknnya ada anak lg kan.. tp pd aku.. kalo anak kecik2 ni x pyh la nk bwk masuk panggung.. sian bdk2 tu.. gelap2.. bising2 lak tu.. kalo yg dh pandai tgk movie mcm 3,4 thn ke atas tu no problem la.. dia dh paham nk tgk citer..

review aku utk citer transformers ni.. adalah sgt best.. aku ni bknnya suka tgk citer action2 & robot2 cam tu.. tp ternganga jgk la biler tgk transformers ni.. cuma ada la bbrp part yg aku cam lost sket.. tp xper... 'tuan guru' ada.. heheheh

No comments: