Saturday, July 04, 2009

aktiviti sabtu kami

penat jgk la kaki & badan ari ni.. pg2 lg b4 kol 9 pg we ols dh kuar umah.. menuju ke stesen bas jln pekeliling.. ngantar adik ipar ku yg nk blk ke jengka.. dh bbrp hari dia dtg ke umah we ols.. attend intv kt pandan jaya.. stay la bbrp hari.. lps dia naik bas kol 9.30 pg.. we ols menuju ke jln TAR.. nk membeli kain baju raya utk parent aku & in laws.. we ols g jakel.. jakel bkk kol 10 pg.. terus serbu.. masa masuk tu x ramai org lg.. pastu, org bkn main ramai lg.. jakel tgh ada sale lg.. sama gk la masa aku pegi last month..

lama gk la dok dlm tu.. rambang mata nk memilih kain.. tersambar gk la sepasang utk diriku sendiri.. hihihi.. kuar jer dr jakel.. jln2 mencari tudung lak.. mak aku mintak belikan tudung yg ada manik2 tu.. yg biasa org pakai skrg ni.. tp not my taste la.. sesuai utk wanita yg seusia mak aku laa.. beli utk mak aku 2 helai.. aku pun terbeli gk la utk diri sendiri (pattern lain la).. 4 helai.. hahhaha.. owh.. sgt melampau..

dh puas hati.. ajak cik abg ai blk.. berhajat nk g scholl warehouse sales lak kt subang jaya... sblum tu singgah kt jln bellamy.. lunch mkn ikan bakar dulu.. layan terubuk beb.. sodap.. :).. perut dh kenyang.. terus la ke subang jaya lak..

ramai gk org laa.. so, we ols pun membeli sorg sepsg kasut.. ni lah hasilnya..



dh tu.. dr subang jaya.. terus g OU nk melayan wayang lak.. nk tgk transformers.. tp jgn harap laa.. mmg penuh jer tiket smpi ke tygn mlm.. so, end up we ols beli tiket ice age.. 3d lg ok.. best best best..

we ols dgn spek mata 3d.. (1st time ok tgk 3d movie.. :D)

No comments: