Friday, December 09, 2011

rasa ntah apa apa

aku rasa macam nak tutup jer lah blog ni..
ada pun buat menyemak bloglist korang jer..
takder nyer berupdate..
entah kenapa la aku malas nak update..
luahan hati pun selalu nya aku merempan kat twitter jer..
gambar2 pun selalu letak kat FB jer..
so, nak update blog pun cerita yg sama gak..
gambar yg sama gak..
pemalas lipas lah aku..

kalau berupdate blog aku ni pun dengan katalog Tupperware jer lah..
pasal cerita ceriti aku .. jadi malas nak cerita..
lagipun takde yg best nyer pun berlaku dlm hidup aku..
kehidupan mcm biasa jer pun..
nak kata aku bosan dgn hidup.. tak jugak..
bahagia jer..
tapi malas nak share kat blog kot..

bukan tak nak share dengan korang..
kadang2 rasa mcm syok sendiri pulak.. tak tau lah ada orang baca ke tak..
hooiii!!! byk nyer lah aku pikir..

haaa... tiba-tiba dah takde idea nak tulis apa..
usia makin meningkat.. ingatan pun makin tak kuat..
kadang2 aku terpikir nak buat sesuatu.. dalam sekelip mata aku lupa apa yg aku nak buat..
ni penyakit berjangkit en suami la ni.. hihihihi.. (ya ampun!!!)

sudah lah tu.. idea kering kontang dah..
nak pikir samada nak tutup ke tak blog ni..
nanti aku pikir sampai tertido.. zzzZZZZzzz...

3 comments:

Farazila Wahab said...

ala zura ko tgh malas ni... takpe ko rest la nanti dah rajin update balik ye! :)

Jgnlah tutupppppppppppppppppp....

Zoey said...

zura, aku jrg berfb so bc blog member2 for their life...samala nk update tuh malas lagila kalo sibuk. stay positif...

Aizura said...

akan ku cuba merajinkan diri menulis lagi.. :)