Thursday, December 11, 2008

aku lemau

hari ni aku stay kt umah.. badan terasa sgt lemau.. tersgt lemau.. dgn dlm kepala otak aku dok pikir psl kerja.. bila nk abih niiiii.. tolong la bg aku solution yg terbaik.. cemana nk setel masalah dgn keja2 aku ni... kalo ikut hati berkarat aku ni.. aku letak jer notis tender 24 hours.. biar semua terbeliak bijik mata... tp... mana leh cam tu.. nnt buruk la reputasi aku.. nak tak nak aku kena hadapi jgk dgn penuh ketabahan.... Ya Allah, berikanlah hamba Mu ni petunjuk jalan yg benar.. aku kebuntuan... aku hilang arah.. aku sgt penat...

nk tau nape aku lemau?? semlm lg tekak aku dh perit sgt.. plan awal aku nk stay kt ofis jer semlm... tp hati x tenang.. so, aku blk umah.. cik abg ai kasi minum ubat batuk.. sbb aku dh mula batuk2.. bila masuk tido jer.. aku dh mula la batuk2.. teruk giler.. smpi langsung x leh tido.. kejap bangun.. kejap baring.. asyik batuk jer.. badan dh mula sejuk2 demam.. batuk batuk batuk.. xtau lah pukul berapa baru aku dpt lelap..

bgn pg td.. cik abg ai rasa bdn aku.. dia ckp aku dmm balik.. sbb bdn aku panas.. aku dh tido bungkus2 dh.. then, aku terus smbg tido.. smpi kol 10.30 pg.. tekak aku perit giler.. cam ada bengkak jer...

nk g klinik.. tp.. x larat nyer nk drive.. wpun dekat jer...

so, aku rehat sambil buat keje kt umah jer.. tunggu cik abg ai blk baru nk g klinik..

ok lah.. ada guruh laa.. nk tutup modem jap.. nnt smbg cerita..