Tuesday, December 09, 2008

Demam - dr Perlis ke Kota Dsara

sampai dr Perlis pg td... turun bas Transnasional kt Jln Duta.. pukul 5.15pg.. ada kisah sikit yg berlaku masa we ols smpi kt Jln Duta tu.. nnt2 lah aku story yer... no mood to story rite now.. :)

start dr ptg semlm aku dh rasa sejuk2.. rasa nk demam.. sblum ayah antar we ols ke bus stand kt Kangar, aku siap mkn2 dulu dh.. lps naik jer bas.. bdn aku sejuk giler.. ye laa.. bas kan bkk ekon.. mmg aku sejuk gigil2.. bila bas dh jln.. mmg aku sejuk gilos.. dh pakai stokin.. pakai jeket cik abg ai.. dgn pashmina aku lg.. still x cover gk.. rasa cam nk patah balik.. tp aku tahan gk.. kalo patah balik cemana la pulak kan.. esok nk keje ni..

bila bas dh masuk hiway.. aku rasa nk terkencing lak.. cik abg ai bgtau kt driver bas.. tolong berenti kt mana2 rnr yg mula2 jumpa... so, bas berenti kt gurun.. aku pun turun.. masuk toilet.. terus muntah.. habis la semua yg aku mkn..

naik bas blk.. aku telan 2 bijik panadol.. selimut lg.. cuba utk tido... lama2 aku pun x sedar biler aku tertido.. aku sedar biler bas berenti lg sekali.. xtau kt mana.. tp masa tu dh kol 2++ pagi... bdn aku dh mula berpeluh.. lega sikit.. aku terus smbung tido...

alhamdulillah.. selamat smpi ke KL .. tp seharian la ari ni aku tido je kt umah.. padahal byk keje menunggu ni... nk buat cemana.. aku dh mmg overflat... seharian x makan apa2.. tido jer... cik abg ai blk keje td dia belikan nasik ayam.. baru lah aku mkn.. skrg dh ok sikit.. td baru mandi sbb kepala dh rasa sgt berat... skrg pun still berat lg... tp gagahkan diri nk buat keje sikit ni..

No comments: