Friday, December 05, 2008

Salam AidilAdha


di kesempatan ini we ols nk mengucapkan selamat menyambut AidilAdha buat semua kengkwn dan jugak peminat2 blog we ols ni.. (hik hik.. cam ramai jer.. )
tak kira di mana jua u ols menyambut nya.. semoga ceria dan bahagia hendak nya..

raya haji thn ni.. we ols blk beraya di perlis jugak.. sbb?? (aku dh penah citer ke aaa??) oklah.. remind lah lg sekali.. last year.. raya haji yg spttnya blk raya di perlis.. we ols x blk.. sbb adik ipar aku a.k.a adik cik abg ai punyer majlis kawin.. so, aku berkorban ler thn lps x blk perlis.. tapi, this year.. cik abg ai lak la yg berkorban.. tq dear.. luv u.. :)

so, we ols bertolak blk ke perlis mlm ni.. bas kol 10.30 mlm.. blk ke KL semula 8hb mlm.. kejap jer blk sbb x dpt nk cuti lama.. keje aku x setel lg.. huk huk..

ok lah.. doakan perjalanan kami selamat yer... we ols doakan korg pun selamat hendaknya... :D

p/s: gambar tu aku google je kt tenet.. tp, thanks to sapa yg buat tu yer.. ai copy paste jer.. jgn mare aa..

No comments: