Saturday, December 20, 2008

plan bercuti

kemungkinan besar aku akan away start esok until 4/1.. lama nyer kan..

aku dpt fully approved cuti dr my boss.. aduhh.. lega nyer boleh cuti..

so, plan aku.. aku akan balik bercuti rehat2 di perlis.. kampung halaman aku.. cik abg ai akan antar aku blk dgn keta.. then, cik abg ai akan blk semula ke KL dgn bas.. sbb cik abg ai x dpt nk cuti panjang sama2 ngan aku.. aku akan berada di perlis smpi la weekend 3/1 - 4/1.. masa nk blk ke KL cik abg ai akan blk semula ke perlis utk bwk blk aku ke KL dgn kereta..

itu lah plan cuti aku.. aku kena dok jauh2 sket.. kalo bercuti di KL ni jer.. sure mcm x cuti.. tiba2 je dipanggil bekerja blk lak nnt.. mana leh.. i need to rest..

so, ktorg akan bergerak pukul 8 pg nnt.. akan singgah di ipoh, taiping, penang... dh lama cik abg ai dok ajak jalan2 singgah di tmpt2 ni.. tp b4 ni x berkesempatan.. sbb aku kalo kata nk blk perlis jer.. dh x sabar2 dh nk smpi.. tp kali ni sbb cuti aku agak lama.. leh la layan jalan2 dulu ngan cik abg ai..

sian cik abg ai nnt kena tinggal kan.. tp dia dh merelakan percutian aku.. harap2 naik keje blk nnt pala otak aku dh fresh sket.. n tambah smgt nk buat keje blk.. :)

kpd kengkwn aku yg invite we ols ke wedding masing dlm minggu ni, minggu dpn.. aku mintak maaf byk2 lah yer.. mmg x dpt nk pegi wedding korg.. bkn x nk pegi.. tp bdn aku sgt perlukan rest.. dan aku x leh nk dok rest kt KL ni.. nnt sama cam x cuti jer.. sori ye kengkwn ku.. hadiah utk korg akan menyusul kemudian yer... we will meet later..

jika berkesempatan masa di perlis.. dan ada kemudahan internet.. leh la aku update blog ni kan.. kalo x mau la bersarang blog aku ni.. jenuh la nnt nk naikkan balik reader count.. dh la x semenarik mana blog aku ni kan..

ok lah u ols.. hingga ketemu lg... salam sayang dr aku utk u ols semua.. see yaa..

2 comments:

Farazila Wahab said...

Selamat bercuti! Have a very good rest... :)

Mazatul azura said...

Wow... bestnya dapat cuti panjang.. Jelesnyer... Anyway, Selamat bercuti... Enjoy your holiday!!! Kumpul semangat baru sempena tahun baru...