Wednesday, December 23, 2009

geram

aku agak dlm kegeraman la skrg ni.. last week aku dh happy la sbb entry aku yg ni.. tp minggu ni aku sedih & marah & geram.. sbb nyer penyewa tu dh last minit bgtau kata x jd lak.. disbbkan dia dh dpt beli umah kt apartment aku tu.. diorg mmg ada tny nk beli umah aku tu.. tp disbbkan aku mmg x nk jual umah tu.. so, diorg buat keputusan nk sewa... dan last week diorg baru dpt umah kt apartment aku tu yg boleh diorg beli.. so, diorg kensel nk sewa umah aku...

aku sgt geram la skrg ni kan.. disbbkan aku kena carik penyewa lain la skrg ni.. yg mana last week ada 2,3 org yg beria dh nk umah aku dan nk byr booking payment.. tp aku dh block sbb dh confirm dgn penyewa ni yg dh byr 1 month sewa as a booking payment..

adesss.. aku ingat nk setel hal rumah aku ni weekend ni.. masa nk angkut brg dr kl.. nmpk nyer x leh nk setel lg laaaa...

geram nyer aku.............

1 comment:

Mazatul azura said...

Sabaq Cik Zura... Manalah tau, nanti dpt penyewa yg better.. Ade hikmahnyer tu... Insya-Allah..