Instagram

Friday, December 11, 2009

serabut

kepala otak ku skrg ni menghadapi pelbagai perkara yg perlu ditimbangtarakan.. plg utama adalah memikirkan hal rumah di kota damansara akan disewa.. tgh mencari penyewa skrg ni.. ni iklannya aku dh letak kt mudah.. http://www.mudah.my/Apartment-Salvia--Kota-Damansara-4671267.htm

minggu ni we ols akan blk ke kota damansara.. ada org nk dtg tgk rumah.. sambil tu nk packing barang.. dan btulkan apa2 mslh sikit2 kt umah tu.. dan jugak nk pasang grill tingkap yg ada lg yg blum pasang.. ari tu dh psg separuh.. cam tu lah.. bajet setengah2 kan.. lgpun memikirkan dok apartment ni.. x psg grill pun ok if xde anak la kan.. kalo ada anak.. adalah sgt bahaya kalo xde grill...

hal nk packing brg2 tu.. minggu masa cuti krismas.. we ols akan angkut brg dr kota dsara ke kulim.. 25hb g sana.. kemas2 apa yg patut.. 26hb lori angkut.. 27hb mengemas la pulak di umah kulim kan.. tp, hal rumah kulim ni.. aku kurg berpuas hati dgn keluasan rumah skrg ni (dan ada la lg bbrp alasan lain yg mengukuhkan lg aku nk pindah).. memandangkan brg2 aku yg agak byk.. agak pening jgk aku dok pikir hal nk menyusun atur brg2 dlm rumah nnt.. serabut2.. we ols dh bbrp bulan la berusaha mencari rumah sewa yg lain.. tp masih belum berjaya.. bkn nyer xde rumah utk disewa.. tp keadaan rumah / lokasi / terlalu besar / sewa yg pada aku x berbaloi / dan ada la bbrp lg alasan lain yg menybbkan we ols masih lg x dpt rumah yg sesuai.. seboleh nya aku nk terus angkut brg dr kota dsara terus ke rumah yg bakal we ols duduki dlm tempoh bbrp tahun sblum boleh memiliki rumah sendiri di sini..

pening nyer la dok pikir hal ni..

No comments: