Saturday, May 24, 2008

hari yang penat.. sambil melayan bollywood.. :)

penat nya hari ni... aku & my team kena g client side.. wat installation.. ingatkan kejap jer.. 1/2 day jer.. sekali smpi ke mlm stay kt sana.. tiba2 lak ada error kt application.. so, kena la betulkan smpi siap.. mcm2 la yg berlaku lak kt tmpt client ari ni.. pening gk kepala aku ni nk memikirkan.. tp aku harus menerima kenyataan.. ini lah yg bakal aku hadapi lagi bila masuk ke project lain lak.. experience..

korg tau x apa yg aku dgn 3 guys (my team) buat ari ni.. ni la tempat ktorg membekukan diri sepanjang hari ni.. huhuhu... bilik server aaa..

sian nyer.. smpi dok melepak bersila atas lantai menyetelkan error2 yg ditemui..

adesss... dh senget dh pala aku...

smpi umah dh kol 9++ mlm.. hubby dh blk dh.. hubby belikan aku nasik lemak kt org yg jual tepi jln kt dpn umah ktorg ni.. lama jgk dh org tu menjual.. tp x pernah berkesempatan nk beli.. leh tahan la sedapnyer nasik lemak tu.. harga pun ok.. x mahal sgt.. then, aku pesan kt hubby belikan aku nescafe ais.. sgt dahaga laa...
smpi jer umah.. terus tukar baju.. minum nescafe aisss.. aduuuhhhh... nikmat nya hidup.. smbil mkn nasik lemak.. hehehhe.. cemana nk diet ni mlm2 mkn nasik lemak lak.. bahaya ni.. ;)

pas dh mkn.. lepak2 jap.. pastu mandi.. pastu, mengadap laptop lak.. nk wat keje laaa... sekali mood bollywood aku menjadi2 lak.. sambil2 wat keje dok layan mp3 hindustan.. x ckp ngan tu.. layan video clip hindustan lak kt youtube.. adoooiii.. ini sudah sakit ni.. susah mau berenti ni.. heheheh.. ntah apa2 la aku ni.. sian hubby dok layan tv sorg2.. psl aku nyer mood bollywood x leh dikawal.. hehehehe..

No comments: