Saturday, May 10, 2008

our saturday @ home sweet home

rasa cam dh lama x duduk umah on weekend.. umah pun dh selerak.. berhabuk.. x sempat nk vakum pun... sgt bz dengan keja.. me & hubby dua2 bz... masing2 asyik tension jer.. tp bahaya nya tensen2 ni.. nnt ada jer kes berbangkit.. marah psl keje.. termarah org tersyg lak... huhu....

last week, quite free tp we all blk jengka lak.. so, mmg la x smpt gk nk kemas umah.. hari ni pun aku ada keje sebenarnyer.. nk kena g ofis.. tp plan nk g mlm ni.. so, siang hari ni ambik masa nk kemas2 umah sket.. actually, bkn aku pun yg mengemas.. cik abg aku yg mengemas..

abg tgh tukar air akuarium ikan kesayangan ku.. :)


aku tgh layan forum AnakPerlis.com..


ikan ku yg makin bulat.. dulu masa beli kecik jer.. skrg ni membesar bkn main lg..


tghari ktorg kuar g mkn kat TTDI Jaya.. dh terlambat gk kuar.. smpi kt situ dh dkt kol 2.. kedai ni mmg famous.. x ingat lak nama restoran ni.. ktorg mmg selalu pegi.. sbb byk sgt pilihan lauk pauk nya.. aku teringin nk makan ikan terubuk bakar.. tp dh habis laa.. frust btul.. lps mkn terus blk umah.. pastu, relax2 jap.. then, tertido.. hehe..

ptg sket.. abg kuar g gunting rambut kt kedai india dpn ni haa.. korg nmpk x kedai tu.. sebelah restoran mamak tu jer.. :)


mlm pas maghrib ktorg kuar g opis aku.. wpun mlm ni ada konsert AF6.. aku x kisah.. sbb AF6 ni kurang menyengat la student nya.. kalo dulu.. x leh miss tgk konsert AF.. hehe..

1 comment:

azieazah said...

Wuiiii.. lawo nyer bangunan apartment tuh.. kaler MAGENTA...