Friday, June 05, 2009

Gua Kelam & Burung Unta

setiap kali balik ke perlis.. mmg x sah kalo kitorg x berombongan cik kiah ke gua kelam.. bkn nye apa.. anak2 sedara aku yg 2 org ni.. bila dgr jer pakngah & makngah nk blk.. otomatik dlm paler otak.. mesti nk g gua kelam.. sbb nk mandi manda.. pakngah nye kan sgt rajin melayan diorg.. suka la diorg..

hari ke gua kelam ni adalah hari terakhir ktorg kt perlis utk cuti kali ni.. pg2 lg dh gerak pegi.. org x ramai pun.. ye laa.. hari keje.. org lain keje.. ktorg la yg x keja dan bercuti2..

bebudak yg dh x sabar2 dh tu.. mak aku tgh bersiap masa ni..
along & paksu
along tgh berenang2 dh..
pakngah tgh pujuk adik masuk lam air.. adik ni penakut sket.. x leh paksa2 dia..
mak aku yg tgh bergayut.. huhu..
byk ikan ohh kt tmpt ktorg mandi manda ni.. along ckp.. takut nnt ikan tu masuk mulut.. heheh..
lps jer kuar dr gua kelam.. masing2 kebuluran.. adik aku ajak g mkn kt pdg besar.. we ols pun on jer aa.. sempat la aku menyoping baju2an kt situ.. hihi..

lps puas ati shopping2.. we ols meneruskan perjlnn balik.. singgah jap kt tmpt pemeliharaan burung unta.. anak2 sedara aku excited nk tgk burung unta.. pakngah makngah dia pun sekali excited.. heheh..
nape cam takut je dik muka tu??



ni video cik abg ai tgh bg makan dedak kt burung unta..



lps tu we ols pun blk umah.. tgk2 ayah dh siap masak ketam masak cili.. feveret cik abg ai ni.. :D menantu kesayangan lah katakan.. huhuhu..

1 comment:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

leez penah masuk gua kelam nih mase study dolu, under kesatria. tu pon sbb DIWAJIBKAN! kalo x, xkose, ok!