Instagram

Wednesday, June 17, 2009

kepit langsir

aku nk tunjuk kt u ols ni... ahad ari tu aku g jakel kt jln TAR.. carik kain utk baju rasa.. tangkap la 3 psg.. huhu.. utk cik abg ai sepsg jer.. baju melayu (tiap2 thn buat sepasang, tp sumer nye baru pakai sekali dua jer.. tp buat gk laa.. kalo x cemana nk sedondon.. ye tak??)

pastu, we ols naik ke tingkat yg jual2 langsir.. sajer je jln2.. xde plan nk beli langsir pun.. tunggu umah ayah aku siap.. baru nk beli langsir.. dh janji ngan mak aku.. aku nk sponsor langsir.. kalo sempat aku nk jahit sendiri jer.. lgpun nk tempah langsir mahal la.. jahit simple2 jer..

tgh pusing2... jumpa la benda ni.. 1st time la tgk.. cam cucuk sanggul lak.. tnyer la promoter jakel tu.. dia pun tunjuk la sample yg diorg pasang.. benda ni utk kepit langsir.. nice ok.. aku pun sambar la 2 ketul.. nk letak kt langsir ruang tamu.. 1 benda tu.. rm13.90.. ada yg mahal sket.. tp kurg kualiti.. so, aku ambik yg besi ni aaa.. nmpk cantik menarik tertarik aaa.. aku suka..

ni aku dh pasang kt langsir ruang tamu aku.. langsir agak kegelapan dh.. sbb lama x basuh.. weekend ni nk merajinkan diri basuh aaa.. huhuhuhu..



5 comments:

Ibu Aqil-Aqilah said...

salam.. cantik2.. Ibuani pun suka kepit langsir ni.. dah lama beli tapi xada umah sendiri lagi nak gayakan.. hu.hu..

Aizura said...

ibuani, thanks for visiting.. sy pun ingat nk beli lg utk langsir bilik lak.. sajer test utk living hall dulu.. :)

ArELeEz said...

aa cun lah! he3..

kakakdegil said...

cantek sanggul langsir tu
kat Jakel ke?
tak pernah sampai lagi Jakel ni.. tp cam nak kene pergi lah
Bekenan kat sanggoi tu punya pasai..

Aizura said...

sy pun 1st time g jakel last week.. tgk2 berkenan sanggul langsir tu terus aa beli..