Instagram

Tuesday, October 06, 2009

along's hair do..

along ni anak sedara aku yg sulung.. anak kakak aku.. mmg terkenal dgn rambut nyer yg sgt kerinting di bhgn depan.. aku & cik abg ai lama sgt la berkeinginan nk g wat rebonding jer rambut along ni.. heheh..

alang2 masa blk lps raya ari tu.. aku terasa nk g wat treatment rambut.. nk trim sket.. bwk along sekali pegi.. mula2 ingat kan dia xnk laa.. sekali dia sgt ok.. very behave.. makngah suka laa along.. :D

aku tgh steam rambut.. along lak dh dibubuh ubat rebonding di rambutnya..

along pun kena steam rambut gk..

tadaaa... lihat rambut ku.. dh lurus... so chomellll... sbb rambut dia pendek.. x nmpk sgt.. aku mintak dia simpan rambut bg panjang sket.. nnt g buat bg lurus lg.. :)

yg kelakar nya.. pakngah dh janji ngan along.. kalo nk wat rambut.. nnt pakngah belikan buku yg ada cd.. tp, bila dh siap rambut dia.. dia ckp kt pakngah.. x beli buku cd pun xper dah.. hihi.. rambut dh lawa kan...

utk pengetahuan korg, along ni sgt menjaga penampilan.. tiap kali mandi mesti nk syampu jer.. huhu.. pastu, pas mandi bersiap2 mengalahkan org besar.. nk berbedak bagai.. huhu.. nk pakai baju pun memilih.. susah btul..

baju gaun tu aku yg belikan kt pdg besar.. cantikkan .. so sweett... :D

2 comments:

azieazah said...

Wahhh memang comel sangat... pakai lak gaun pink.. Nampak macam anak dara sunti dah tuuu..

kalu nak pinang, berapa agaknya rega hantaran? Hikhikhik!

Aizura said...

nk pinang yer... nnt makngahnya pikir kan dulu.. huhu