Wednesday, October 21, 2009

perjalanan pegi balik keja.. :)

hari ni perjlnn aku dr kulim ke penang agak slow.. tp boleh lg sampai ke ofis on time.. before kol 8 pg.. dgn melalui jln kampung utk mengelak 1 tol kt BKE.. pastu, turun je dr jmbtn.. jem sket nk ke bayan lepas.. pastu, masuk je simpang nk ke Intel.. keta2 slow jer.. naper ehh?? rupa2 nyer ada eksiden laa.. nmpk teruk gk.. siap ada ambulan sumer dh...

ni la keadaan nyer.. masa ni aku stop keta sbb nk bg laluan kt bas dpn tu lalu.. yg eksiden adalah keta myvi putih tu... kt bwh tayar depan keta tu ada motorsikal terperosok ... x smpt la nk tgk dgn teliti.. sbb kang lmbt lak aku masuk opis.. huhu..


on d way blk lak.. jem sket cam biasa lps turun dr jmbtn nk menuju ke hiway yg menghala ke seberang jaya... masuk BKE.. tp aku berjaya melalui jln yg mengelak 2 tol BKE.. hihihi.. pandai dh aku cilok2.. (atas bantuan google maps & gps.. hihi)

No comments: