Thursday, November 26, 2009

Selamat Hari Raya Aidil Adha

kejap jer kan rasa thn ni.. tup2 dh masuk raya haji.. dh nk abih bln 11.. dh nk masuk bln 12.. cepat nyer rasa... nnt dh nk masuk tahun 2010.. lg 10 thn nk mencapai wawasan 2020... dan umur ku jgk makin meningkat.. wah.. cepat nyer.. rasa cam baru jer melepasi alam persekolahan & ambik spm.. aduh aduh.. dh tua dh aku ni.. huhu.. eh.. meleret2 lak..

aku nk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha utk korg2 sumer yg sudi meluangkan masa membaca blog ku ini.. sgt dihargai...

korg raya kt mana kali ni? aku thn ni beraya di perlis.. yahoooo... heheh.. tp skrg ni masih bekerja... mlm ni la pas maghrib baru bertolak blk ke perlis.. hrp2 perjlnan adalah lancar yer... yg aku risau nk blk dr keje jap g.. semlm masa on d way blk keje.. jem pulak kt tgh2 penang bridge tu.. x penah2 la pulak jem kan sblum ni.. lps dh 3 lorong ni.. semlm lak jem.. hrp2 tu semlm dh ramai la yg blk kmpg.. ari ni bg la ktorg lak yg blk kmpg.. xmau la stuck kt bridge lak.. aku nk cpt2 smpi kulim.. berjumpa cik abg ku.. mengangkut brg masuk kete.. pastu, zasss laa.. hihi..

ok lah u ols.. aku nk sambung keje ni.. smpt lak mengapdet kt ofis kan.. chioww..

1 comment:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

leez beraye kat perak lorr.. syiok2..!