Tuesday, January 12, 2010

penyakit mengantuk.. :D

aku dh abih keje ni.. cepat la bg aku keja.. ish2 diorg nih.. suka sgt tgk aku xde keje.. mula la hantu mengantuk aku datang.. berjuntai2 kt kelopak mata.. asyik nk tertutup jer.. pantang aku tutup jap.. sure smpt mimpi ok.. hahaha.. teruk btul la sakit mengantuk aku ni...

isnin dpn cik abg ku cuti.. hari keputeraan sultan kedah.. weekend ni we ols dh plan nk blk perlis.. so, aku agak gedik2 la kan nk cuti gk.. tp aku lom dpt surat confirmation.. selagi x confirm xleh nk ambik cuti lg.. spttnya hari ni dh cukup 3 bln aku keje sini.. probation aku 3 bln.. so, tgh tunggu supervisor aku confirmkan dgn management psl confirmation aku ni.. adess lambat nyer menunggu.. nk cuti!! nk cuti!!

semlm dh call mak aku.. bgtau nk blk.. nk ajak mak aku buat bubur asyura.. ari tu masa blk pahang dh mkn bubur asyura, mak mertua aku wat dgn jiran2 dia.. tp masa ktorg blk.. bubur dh siap duduk dlm talam dh la.. ktorg blk ngap jer.. kali ni sajer lak nk ajak mak aku wat.. lama sgt x wat aktiviti2 mcm ni dgn family aku.. ye la sblum ni kan dok jauh.. sesekali blk.. mcm2 aktiviti nk wat.. x smpt nk pikir hal2 mcm ni.. ayah aku lak.. ajak wat mee udang.. hihi.. no problem.. aku lak tiba2 terpikir nk makan gulai itik.. (cam org mengidam lak.. lama dh x mkn)
family aku ni sgt suka dgn aktiviti mkn2.. (sbb tu la aku ni 'chomel'.. :D)

tak best la update blog skrg ni.. xde gmbr2.. x menarik rasanya blog aku ni tanpa dihiasi gmbr2 menarik hasil dr tangkapan aku.. ahakss...

apa lg aku nk citer eh.. nnt2 lah aku wat entry lg.. cukup dulu takat ni.. :)

3 comments:

azieazah said...

AP.com pun tak buat lagi dah program Kucai Boq Asyura... kalu tak, dapat gak la rasa sorang skit.. kan?

.: Ain aka Ibu Qaisara.. :. said...

erk..gulai itik??

Aizura said...

kak azie, kalo ap.com buat pun this year x dpt ler nk join dh kan.. :)

ain, a'a.. gulai itik.. sodap oooo.. leh ratah jer..