Wednesday, March 04, 2009

makan di Seoul Bulgogi

masih lg aktiviti ari ahad.. lps je servis keta.. we ols g jln TAR.. parking kt SOGO.. pastu, terus jln2 carik tudung.. heheh.. aku la yg sibuk benor nk menambah koleksi tudung ala2 ekin.. sgt memudahkan hidup aku ok pakai tudung ekin ni.. x pyh gosok.. terus sarung jer... aduhai.. sgt best lahh.. bagus betul mereka yg mencipta tudung ni kan.. sonang idup aku.. :)

lps berpenat2 berjln2 di jln TAR.. we ols g lowyat lak.. nk tau apa we ols beli.. nnt next entry aku bgtau.. jap jer lg... aku nk citer hal makan2 aku dulu ni..

lps dr low yat.. we ols nk mkn la kan... perut sudah mula berdondang syg nk dinner.. huhu.. cik abg ai kasik idea ajak g mkn kt Seoul Bulgogi.. alaaa.. yg kt Plaza Pantai tu.. dh lama we ols plan nk g mkn kt sini.. tp x penah yg menjadi.. huhu.. korg leh tgk kt link ni yer utk maklumat lanjut..



kpd penggemar seafood, bbq, steamboat cam aku ni.. leh la g try kt sini.. utk 2 org mkn harganya RM84 (lebih krg laa).. cuma 1 jer yg aku x puas hati.. dh la mkn style buffet kan.. air yg dia sediakan adalah sirap merah, hot chinese tea & hot coffee.. tpkan, dia charge RM3.50 per person utk air tu sbb leh refill.. aku x puas hati laa.. kalo air best2 x per la jgk kan.. ni air basic jer.. tu pun nk charge.. masukkan jer la sekali dlm pakej buffet tu.. aduhai.. x puas hati sungguh aku part tu.. tp all marinated food cam ikan, daging, ayam.. mmg sedap la bila diBBQ kan.. aku suka.. :D

cik abg ai memulakan upacara masak memasak.. kalo mkn luar.. he take over la bab menyediakan mkn2 cam ni.. kalo kt umah.. aku la yg sediakan utk dia.. :D

adesss.. x sbr nk mkn dh..

utk steamboat..

makan.. makan..

aku dh surrender.. cik abg ai masih giat lg menjamu selera..

No comments: