Instagram

Wednesday, March 04, 2009

our new gadget..

masih lg citer hari ahad...

we ols kan g lowyat... apa yg we ols carik yer?? sbnr nyer mencari RAM utk pc we ols yg kt umah ni.. lombab nk mampuihhh... sakit ati aku biler nk layan youtube @ tv3online.. hihihihi...

ok.. RAM dh jumpa.. 2GB DDR2.. setel... dh tu cik abg ai ada lg brg dia nk beli... dia nk beli mouse utk lappy dia.. mouse yg ada tu dh ala2 bengong... dh x dgr kata.. hihi.. so, ktorg pun terjah la Sri Computers.. kt situ kan byk giler pilihan kan.. so, agak puas hati la nk mencari.. mula2 cik abg ai nk laser mouse.. dh tu.. belek punyer belek.. nk wireless lak.. dh tu pikir2 nk yg laser retractable pulak.. aduhhh.. nk beli mouse pun punyer la susah kan.. dh puas belek2 kt Sri Computers.. we ols naik atas lak.. g All IT Hypermarket.. huhu... penat cari cari cari cari... last sekali wat decision nk turun blk ke Sri Computers.. hahaha.. gelong btul we ols dua laki ni... aku pun turut terpedaya sekali nk beli mouse.. heheh.. boleh la nk sedapkan ati ckp nk tukarkan mouse pc kt umah tu.. gantikan ngan laser mouse yg aku ada skrg ni.. sbb mouse kt pc tu optical.. so, aku pun gediks nk beli wireless mouse utk lappy aku gk.. heheh..

so, here we are.. our new wireless laser mouse... merah is mine.. kuning tu cik abg ai punyer..



u ols.. cantik x tikus we ols ni.. hihihi... harga nya RM65 seekor... paling murah antara wireless laser mouse.. tu yg penat giler mencari tu.. hahaha

3 comments:

puterikiut said...

cik zura..kami pun dok plan nak beli RAM utk pc umah ngan laptop tu weekend nie..nak tanya berapa harga kat lowyatt skrg? sbb plannya nak beli kat kedai biasa ja.. just nak compare harga..utk 2GB..

Aizura said...

kami beli 2GB brand kingston harga RM75

Awin said...

awat tak habaq!! :D laptop aku ni berkurun dah takde tikus...sampai dah terer laaa pakai yg petak tgh tuh! (apa kenamanya eh?! hhehehe)