Tuesday, March 24, 2009

rumah idaman

we ols kan.. dh lama dok tgk2 umah double storey kt area umah yg we ols duduk ni.. selalu nyer cik abg ai la yg over excited dgn umah tu.. aku lak selagi x g tgk dpn2... selagi tu aku cam x beria kan.. last last week.. we ols g ronda2 situ.. sekali palang masuk ke kwsn perumahan tu diorg dh bkk.. so, aper lg.. aku pun ajak la cik abg ai masuk tgk2 umah yg cik abg ai selalu tgk dr tepi jln tu jer..

ni pandangan umah tu dr tepi jln.. yg selalu cik abg ai dok tgk laa..

we ols dh berjaya masuk ke dlm kwsn perumahan tu.. benti keta btul2 dpn umah tu.. cam umah we ols lak kan.. sempat la berangan2 jap.. heheeh..

umah ni corner lot... kwsn tanah nyer sgt la luas.. aku rasa lot yg ni plg mahal kot kt fasa ni.. sbb tanah paling besar / luas..

ni kt dpn pagar umah tu... luas gk la tmpt nyer.. byk keta leh parking kt luar..

siap kete we ols dh park kt situ.. cam umah we ols jer.. angan-angan..

design umah ni sgt la memenuhi citarasa we ols tau.. aku cam termimpi2.. terbayang2 dh aku dok kt umah ni.. tp angan2 jer la kan... x mampu lg nk beli skrg ni.. lgpun we ols kan dlm proses financial planner dgn azizcfp.. insyaAllah impian akan jd kenyataan tidak lama lg..

korg doa2kan we ols yer... muaahhhhzzz...

5 comments:

Mazatul azura said...

Uisk... bestnyer rumah tu... Kami ni pun dok angan nak dpt rumah yg besar sikit dengan halaman yg besar.. boleh anak2anak main.. best giler.. Kalu cik zura dpt.. kami tumpang sekaki la yek... Insya-Allah... Semoga dapat rumah idaman you ols.. Amin...

Farazila Wahab said...

InsyaAllah boleh dpt zura... ko tampal gambar ni besar2 kat bilik... hari2 tengok sebelum tido sambil membayangkan itu rumah ko... hehehe... insyaAllah... Amin

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

insyaallahh.. mudah2-an.. aminn.. ;)

Aizura said...

timer kasih kengkwn kerana mendoakan.. nk wat research ni brp harga umah tu... nnt aku bgtau eh.. huhu..

Anonymous said...

besarnya kawasan dia, kalau dapatttt, sure dah berangan nak tambah extension lagi.. :)