Instagram

Sunday, November 22, 2009

my lunch

sejak keje kt penang ni.. selalu nyer aku lunch kt cafe jer.. mknn adalah murah.. mmg save bajet.. tp agak kebosanan laaa... lauk2 nyer agak sama la hari2.. yg pasti, tofu telur hari2 dihidangkan.. yg mana dulu adalah feveret aku.. tp skrg cam x heran sgt laa.. sbb hari2 ada kt cafe tu.. smpi naik bosan lak aku...

sekali sekala mmg la teringin mkn kt luar.. selalu kuar ngan ima (satu2 nyer member melayu kamceng kt ofis tu.. :D).. g jln2 carik mkn kt luar laa.. sib baik la lokasi tmpt mkn adalah dkt2 jer.. tp kena drive gk laa.. tp, mmg smpt la masa rehat sejam utk g mkn kt luar.. lg pulak masa keja adalah flexible gk.. so, lewat2 sket pun x jd hal laa..

sajer nk jaja gmbr lunch aku kt korg.. yg teringat aku nk snap laa..

ini adalah nasik ayam MISAI... mkn kt astaka bayan baru.. dkt ngan SUNSHINE.. org penang sure la tau kan.. org kl yg x biasa ngan penang mana la tau.. hihihi.. (berlagak di situ)

nasik ayam misai ni pun ada la kisah2 nya... org2 penang mmg la tau.. kalo korg nk tau.. tny la org penang.. x larat la aku nk citer kt sini.. hehehehhe

ni lak kotiaw kungfu yg aku order di satu kedai tomyam kt mana tah.. bayan baru gk kot.. x ingat sgt laaa.. selalu nyer aku mkn kotiaw kungfu, kuah nyer putih cam ladna gitu.. ni lak kuah nyer merah.. tp rasa nya sedap.. aku suka.. :D

ingat2 lupa lak nama kedai tomyam tu... nnt aku ingat aku bgtau lah.. tp masa ktorg g tu, rasa nya pakcik tu toke nyer kot.. masa tu staff2 nyer tgh set meja utk jamuan yg org dh tempah kt situ.. pakcik tu adalah agak cerewet.. setiap apa benda yg anak buah nyer susun atas meja, x kena jer di matanya... so, asyik mengarah & membebel jer laa.. so, pakcik tu menjd bahan topik aku & ima mengumpat lak.. hahahha.. (isi masa lapang.. lmbt benor msk.. perut dh bunyi2 ni.. )

ok lah u ols.. nnt aku updet lg apa yg aku lunch kt penang ni eh.. (asyik mkn jer aku ni.. bahaya nyerrr.. )

No comments: