Tuesday, November 03, 2009

susah sikit la

lately susah sikit la aku nk update entry kt blog ni.. tambah2an lg kalo nk ltk gmbr kan.. agak susah la.. sbb nyer skrg ni aku meng update kt umah jer.. kt ofis susah sket sbb pakai pc ofis.. so, gmbr2 / bahan2 nk masuk dlm blog sumer dlm laptop aku kt umah nun.. jd nyer mmg xkan aku berupdate dr opis ler...

kt umah lak.. skrg ni pakai celcom broadband.. agak lemah la connection nyer di umah kulim aku ni.. kalo nasib dpt hsdpa.. laju ler sket.. kalo dpt edge jer.. berjanggut la menunggu nk loading 1 page pun.. adesss.. lembap paler otak aku..

mmg berhajat nk psg streamyx.. ahad ni kot baru nk g sign up (kt kulim tm point bkk la ari ahad.. hehe).. lps pakai streamyx baru la rajin sket aku nk meng update.. cam dolu2 kan.. hehehe..

ok lah.. dh dkt masa aku nk tido ni.. skrg ni hari keje.. plg lewat kol 11 aku nk tido dh.. esok nk bgn awal maa..

see ya next time.. bubbye...

2 comments:

azieazah said...

Hmm.. ingatkan Kak Azie sorang jer yang berjanggut nunggu 1 page tuh...

adehhh laaa.. kadang2 sampai 3 jam, tunggu, 1 page pun lum terbuka lagi.. rasa nak buang.. hahaha...

Sbb tu suka update di ofis jer sbb guna Safari thru G5 Mac.. lajuuuu jerrr...

Aizura said...

kak azie sanggup tunggu smpi 3 jam.. sy jgn harap la nk tunggu lama2.. x mo kuar.. terus tutup.. mls dh.. heheh..

tunggu sy psg streamyx kt umah nnt.. insyaAllah berupdate selalu.. hehe