Saturday, July 24, 2010

layan tag and award



alahai.. comey nyer award ini.. nama pun CUTE BLOGGER AWARD kan.. harus lah comel.. se-comel yg menerima award ini.. ahaksss..

award ini disampaikan oleh cik nani.. tq bebanyak yerr.. :D.. next time ko tinggal la jejak kt blog aku ni kalo nak bagi award lagi eh.. heheheheheh.. aku ni kekdg terlepas pandang.. :)

1. Apa nama blog dan kenape letak name tu?
SHAQURA - sebab gabungan nama en suami dan diri ku yg chomel ini.. :D


2. Jelaskan kenapa & bagaimana anda boleh dapat idea nk letak nama URL blog anda?

kami suami isteri mendapat gabungan nama ni lepas kami dah berkahwin.. masa tengah kapel2 tu kan tak penah lak terpikir pasal gabungan nama ni.. bila dah kawin cam gediks lak nak combine nama.. :)


3. Bila blog anda mula beroperasi?

20 November 2004 (lama jugak eh??)


4. Siapa follower pertama anda?
alamak!!! aku tak ingat lah.. sorry yer kepada yg mula2 menjadi follower kepada blog aku yg tak seberapa ini.. 
sampai ke saat ini aku ada 26 follower.. thanks kepada yg mengikuti perkembangan ku.. :)


5. Ucapan kepada si pemberi award

thanks nani coz sudi menitipkan award kepada diri ku ini.. aku suka baca citer2 ko yg kadang2 sengal gak.. menghiburkan hati ku di kala ku kemengantukan di opis.. keep it up gurlzz..

6. Tag 9 org yg anda rasa patut terima award ni. :)

mak aihhhh!!! ramai nyer smpi 9 org.. sapa yg nak menjadi mangsa ni.. 
nanti lah bila berkesempatan aku listkan 9 org yer.. :D


No comments: