Friday, September 17, 2010

back to work

salam semua...

korang dah habis beraya ker? aku sampai ke kulim kol 11 malam tadi dari perlis.. hari ni dah mula bekerja.. tapi mood nak buat kerja tu tak ada lagi.. tapi dah dapat task yang perlu disiapkan isnin minggu depan.. jap gi lah aku buat..

sekarang ni waktu rehat.. perut tak lapar sebab tadi minum white coffee.. dan malas jugak nak keluar.. hujan laa.. lagi la aku malas.. baik melepak jer layan tenet sebab nyer dah seminggu tak melayan tenet.. hihi.. ye laa. beraya di kampung mana la sempat nak bertenet.. lagi pun xdak line bband pun.. on bband kt hp jer.. tu pun kejap2 jer.. layan FB.. hihi..

cam ner raya korg? best ker? aku tahun ni best jugak.. sebab beraya di rumah baru ayah & mak aku.. walaupun rumah belum siap sepenuhnya.. tapi Alhamdulillah.. best sgt.. sebab dekat dengan rumah sedara mara.. beraya sakan jugak la ktorang.. hehe.. yg plg best anak2 buah aku laa.. byk gk la dpt duit raya.. jeles makngah.. hihi..

sepanjang ktorg balik beraya di perlis.. tiap-tiap malam dua2 org anak buah aku tu akan tido kat rumah mak ayah aku.. 1 malam jer balik tido umah kakak aku.. tu pun atas paksaan.. hihi.. diorg ni kalo ktorg blk kampung jer, mesti melekap je ngan ktorg.. kira nya setiap kali ktorg nak balik ke kulim, kena hantar diorg balik ke rumah kakak aku.. baru lah ok.. tiap kali mesti macam tu.. nak tak nak, ktorg jugak yg kena antar.. kalo org lain diorg x mau.. ish ish budak2 ni.. heheh.. tp takper, ktorg rela hati jer buat semua tu.. budak2 tu lah tempat ktorg menumpang kasih.. :)

sesampai kat rumah malam tadi, bila nak on kan lampu & kipas.. tengok2 tak hidup lak.. rupa2 nya fuse box tu automatik off.. rasanya sepanjang ktorg xde, ada kilat @ guruh yg kuat kot.. xtau lah sebab apa kan.. tapi yg mem'frust'kan aku adalah... peti ais aku pun secara tak langsung off sekali laaa.. uwaaaaa.. abih busuk barang2 dalam peti ais... (menambah keje aku yg sedia malas ni.. ) dah tu mula la ada bau yg x memuaskan dari peti ais tu.. adesss.. sgt geram laaa..

nanti lah aku sambung citer raya lg eh.. (kalo rajin) skrg ni nak wat keje jap.. ada sket jer lg ni.. huhu.. (1st day naik cuti pun dh ada keje.. huk huk.. )


No comments: