Wednesday, September 29, 2010

irritating.. :P

tiba2 ada mood nak update blog.. hihi.. 

nak citer 1 hal yg sangat meng'irritated'kan aku.. sebelah kiub (ala-ala bilik kecik utk workstation yg disekat dgn partition) aku ni ada la sorang mamat.. baru jer join as contract worker seminggu sblum raya ari tu.. pastu, bila aku dah start keja lepas raya ari tu, dia masih cuti.. tak tau lah lama benor cuti nya.. bukan nyer sambut raya pun dia.. dah la baru masuk, kemain lama lg cuti yer.. huhu.. (ikut suka dia la kan.. aku lak sibuk apa hal? :P)

jadi nya, hari ni la baru mamat tu masuk keje balik.. (giler lama betul bercuti).. ada 1 habit mamat ni yg sangat la mengganggu telinga aku.. dia suka sangat buat bunyi kat hidung.. macam sniff cam tu.. bunyi cam orang yg baru pas korek idung.. pastu, nak memastikan kt lubang idung tu dah takder saki baki yang tersangkut.. ahaksss.. paham ke korg? geli2 lak aku nak terangkan..
dia punya bunyi tu adalah sangat kerap.. dalam seminit ke dua minit sekali.. dan sekali terjadi adalah 2,3 kali sniff.. (haha!! paham ke?)

kt floor ni mmg suasana adalah sunyi.. agak jarang nak dengar org bercakap pun.. so, korg bayangkan lah org sniff2 pun leh mengganggu telinga aku.. dah la sebelah kiub je pun.. kiub yg mana partition adalah sekadar menutup meja jer.. wpun dia kiub sebelah, umpama betul2 duduk sebelah aku jer..

untuk mendamaikan telinga aku, baiklah aku pasang headphone di telinga dan melayan lagu-lagu yang best..

p/s: tak sabar menunggu 11/10.. huhu.. kenapa eh? tak mau citer sebab apa.. yang penting memang tak sabar.. :P


No comments: