Thursday, September 23, 2010

berhenti sementara

mula2 sekali aku nak mintak maaf banyak2 dari korang semua yang rajin dok bukak blog aku ni.. buat masa ni aku nak berenti jap dari menulis atas beberapa sebab.. biarlah aku sendiri jer yang tau sebab tu.. banyak sebenarnya entry tertangguh yang ada dalam draft, tapi dah taip sekerat jalan.. terus terberhenti.. xder idea & xder mood..

oleh itu, aku rasa aku nak stop kejap lah.. nanti bila mood aku dah stabil.. aku akan mulakan balik penulisan aku yg tak seberapa ini..

jangan risau, aku tetap akan blogwalking kat blog korang.. cuma nyer biler aku dah mula menulis balik nanti, aku akan annouce kt FB yer.. :)

salam sayang..

4 comments:

Unknown said...

uiks..merajuk kah? ;)

takpe2..mmg akan jadi mcm tu, rasa mls nak menulis bila xde idea..kumpul balik semangat pastu shoot blog balik yer ;)

.: Ain aka Ibu Qaisara.. :. said...

xpe..xpe..kami paham..
nnt mesti ade something yg BESTT utk dikongsikan kat sini kan??
huhuhu..kami sabar menunggu... :)

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

jgn stop lame2 tau! windu ahh.. ;)

Aizura said...

i'm back again... slowly... :)