Thursday, September 01, 2011

Selamat Hari Raya

Baru lah berkesempatan nak jenguk blog ku terchenta ini..
Sakan sungguh beraya.. Tahun ni giliran aku beraya di sebelah en suami.. Jengka 22, Pahang..
Seperti tahun2 yg lepas, kami akan beraya di sebelah pihak sahaja.. Dengan alasan malas nak bersesak2 di jalan raya nak menukar shift.. Hehe..
Macam hari ni, aku baca kat timeline tweet.. Banyak tempat yg mengalami kesesakan lalulintas..
Seperti dijangka, keadaan ini pasti berlaku.. Sebab tu lah kami malas nak raya kedua belah pihak.. Cuma ikut giliran jer..

Mlm ni rasa dah ngantuk ni.. Sambil melayan mata nak tido, saja aku layan blog dulu.. Update apa2 yg patut..

Raya korang best ke?
Aku bias jer.. Takde yg special pun.. Masih lagi berdua dan sabar je lah melayan soalan2 cepu emas.. Naik rimas la aku...

Raya kali ni, kami buat mihun sup masa raya pertama.. Selain tu ada gak lemang dan rendang ayam pencen.. Lain2 biskut2 yg aku beli jer... Dan jugak adik ipar beli...

Agak penat gak.. Sebab dipenuhi dgn aktiviti memasak & makan jer..
Takut la nak naik penimbang lepas ni.. Huhu..

Hari ni... Di raya yg ke3.. Kami gi piknik di Tasik Chini...
Best gak.. Lama tak beraktiviti begitu dgn famili..

Eh!! Aku ngantuk sgt dh ni..
Kalo aku sempat & rajin.. Aku akan.sambung lagi..
Kalo tak, takde lah..

Bye...
Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments: