Instagram

Tuesday, September 25, 2012

Selamat Hari Raya.. (walaupun raya dah habis..)

lama dah ada gambar raya ni.. tapi.. macam biasa lah...
mood malas menjelma..
malas nak upload gambar masuk fb atau blog..
ni pun dah seminggu lebih aku letak gambar2 dalam draft..
tunggu masa nak publish jer..

meh la layan gambar2 raya kami walaupun raya dah habih..
semua gambar2 ni adalah di Perlis.. sebab tahun ni adalah giliran beraya di Perlis.. :)

saya dah siap pakai baju melayu saya yg pertama.. selamat hari raya...


dengan kak ngah & kak long

3 of us.. (sadiq dok pandang apa tu??)

3 of us .. again.. :)

alamakss... tengah testing position camera ni..


family ku...


tok ayah & mak tok bersama cucu2nya






sadiq mula mengamuk dah ni.. tok ayah cuba memujuk..












yeayy... sadiq dpt duit raya

aku & mak..

all the 'girls' in the house.. ;)




layan gambar je lah yer..
malas nk letak semua caption..


2 comments:

ctfarazila said...

dah besar anak-anak buah ko...

Aizura said...

tu lah fara.. dah boleh diharap utk jagakan sadiq skrg ni.. heheh