Wednesday, December 15, 2004

boring..

rasa boring & ngantuk plak bila dah petang2 ni..mlm td pun tido mcm x nyenyak jer..tunggu hubby balik kejer...alih2 kol 1.30 pg baru aku tertido...kol 2.45 tersedar..tgk2 hubby baru jer sampai umah..kesian nye hubby..keje sampai ke pagi buta..ape nak wat..cari rezeki..lgpun dah jd tanggungjwb...xkan nak mkn gaji buta plak..

hari ni aku dah berjaya burn cd dari mp3 format ker audio cd..nnt bleh la dgr lagu2 favourite aku kt dlm keta...masa tgh boring2 bwk keta tu..heheh..akhirnya berjaya..mungkin org lain dah tau kot..tp ini 1 penemuan baru bg aku...rupa2 nyer software cd burner tu sendiri bleh burn...penat jer aku carik new software utk convert mp3 ker audio...rupa2 nyer senang jer...

apsal ramai kengkwn x online ni..boring aa..xde org nak chat ngan aku ker...uwaa...aku tgh boring ni..

chow chin chow...

No comments: